maandag 2 mei 2011

Berangé Paris oogschaduw

Op Koninginnedag kwam ik een kraampje tegen in Rotterdam waar allemaal beautyproducten werden verkocht en alles was nieuw, maar moest weg, omdat deze vrouw ging stoppen met haar webshop.
Veel producten waren al uitverkocht, maar toch heb ik twee mooie oogschaduws weten te kopen.
Het is van het merk Berangé Paris (die ik zelf nog niet kende), maar de verpakking ziet er mooi uit. De oogschaduws kostte € 1,- voor 2 oogschaduws, wat ik een mooie prijs vind met Koninginnedag.

Er was niet veel keus meer uit verschillende kleuren, maar deze twee kleuren vond ik het mooiste.
Het is een groenige mos kleur, nummer 1b en een paarse kleur, nummer 4b.
De laatste tijd trekt paars mij heel erg aan, ik heb zelf ook groen/bruine ogen en paars laat je ogen dan nog meer spreken.

Deze twee kleuren zijn goed gepigmenteerd, ze vervagen wel  erg snel, dus je zal waarschijnlijk wat meer laagjes aan moeten brengen, maar voor dit geld is dat niet erg.
Er zit een lichte glitter in en ze zijn goed uit te blenden.
Helaas zijn deze oogschaduws niet meer te koop, maar misschien vind je deze wel op een andere (rommel) markt.

Kennen jullie dit merk?

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes,
    en leuke blog (:

    xo,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het merk niet, maar vind de kleurtjes wel erg mooi en fris!

    ps: giveaway op onze blog

    BeantwoordenVerwijderen