maandag 9 mei 2011

Catrice highlightingpowder

Ik heb de limited edition van highlighting powder C01 Fairy Dust.
De verpakking is erg mooi en omdat het limited edition is zitten er ook vlinders op.
Dit is mijn eerste echte highlighter en ben er nu al gek op.
Highlighter heb je in twee soorten, met shimmer en zonder shimmer.
Dit is een highlighter met shimmer en daar moet voorzichtig mee zijn, want je wilt geen verkeerde dingen accentueren.
Highlighter kan je op je jukbeenderen doen, dan vallen die meer op of onder je wenkbrauw, want dan lijken je ogen groter. Op de achterkant van het doosje staat ook dat je de highlighter op je decollete aan kan brengen.
Dit product is voor alle huidtypes en is dermatologisch getest.
Je kan de highlighting powder aanbrengen met een poederkwast of gewoon met je vingers. Zelf vind ik het fijn met een poederkwast, want dan kan je het beter blenden met je foundation en word het beter verdeeld.

Het is een lichte roze kleur met glitter erin en is makkelijk aan te brengen.
De kleur laat zich ook goed blenden en niet heel erg opvallend, maar geeft wel een mooie gloed.
Hier is een foto met flits, waar de kleur beter te zien is.
Zou ik dit product nog een keer kopen? Ja als deze op is dan zou ik het nog een keer kopen, maar dit product gaat niet zo snel op.

Hebben jullie veel highlighters?

2 opmerkingen: