woensdag 20 april 2011

Afvallen #2 + tips

Tumblr_ljcsrcqqwx1qd92c6o1_500_large  Tumblr_lhjop3vh1u1qz9vsdo1_400_large


Ik ben nu 2 weken bezig met afvallen en tot nu toe gaat het goed.
Ik probeer elke dag wii fit te spelen en binnekort ga ik wii zumba kopen.
Als ik wii zumba heb dan zal ik er ook een artikel over plaatsen en jullie er alles over vertellen.
Ik ben deze week 2 kilo afgevallen, en dat brengt mij op een totaal van 3 kilo binnen 2 weken.
Dus ik kom al aardig in de buurt met mijn goal van 10 kilo binnen 3 maanden.


Verder heb ik ook nog tips voor de mensen die nu ook bezig zijn met afvallen of ook willen beginnen:- Bewegen, dat ligt natuurlijk voor de hand, maar het helpt echt! Iedereen moet natuurlijk een half uur per dag bewegen en het maakt niet uit hoe. Zelf fiets ik iedere dag heen en terug naar school ongeveer 50 minuten in totaal en dan probeer ik nog een uur te wii'en. Als je meer wilt bewegen ga dan iets leuks doen en zet een muziekje op zo gaat het sneller voorbij.
- Veel water drinken, als je meer beweegt dan zweet je ook meer en dan wil je niet uitdrogen. Ook als je veel water drinkt dan krijg je minder snel honger en het is veel gezonder dan frisdrank of andere dranken.
- Als je een eet aanval hebt, probeer dan snack groente te eten of een grote komkommer, want daar zitten bijna geen calorieen in en het is toch knapperig.
- Groente eten, zelf hou ik totaal niet van groente maar het is wel goed voor je! Zoek gezonde, maar lekkere recepten waar groente inzit, terwijl je die niet echt proeft. Bijvoorbeeld recepten die je bij AH gratis kan meenemen zijn lekker,gezond en zitten meestal vol groente.
-Fruit, eet 2 stukken fruit per dag, het is lekker en ook weer gezond.
- Gun jezelf ook een keer wat lekkers, juist als je alleen maar denkt van ik mag dit niet en dat niet dan heb je er soms juist meer behoefte aan.
- Zie eten niet als vijand, denk niet heel de tijd aan eten en laat eten niet je leven leiden.


Dit zijn bijna allemaal standaard tips, ik weet het, maar ik wou ze voor jullie nog even allemaal op een rijtje zetten. Als jullie zelf ook nog tips hebben of leuke weetjes over afvallen, zet ze dan hier bij reactie neer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten