maandag 18 april 2011

Oogmake-up remover van Nivea Visagie



Op dit moment gebruik ik Nivea Visagie oog make up remover om mijn oog make up af te halen.
Zelf vind ik het erg fijn product. Eerst gebruikte ik oog make up remover pads van de etos voor gevoelige ogen, maar voor waterproof make up. Er stond op voor gevoelige huid, maar na het afhalen van mijn oog make up had ik heel erg last van mijn ogen. Toen ben ik opzoek gegaan naar een ander oog make up remover.
Vriendinnen van mij hadden andere producten van Nivea en hun hadden ook altijd last van gevoelige ogen, maar niet met de producten van Nivea.
Daarom heb ik besloten om ook over te stappen op Nivea producten.




Nivea visagie double effect voor extreme waterproof oogmake-up, werkt erg goed.
Het bestaat uit twee lagen zoals je kan zien, daarom moet je voor gebruik goed schudden.
Het verwijdert extreme waterproof oogmake-up en het beschermt en verzorgt je wimpers.
Mijn wimpers zijn dun en met door deze make up remover merk ik echt dat ze wat dikker zijn geworden.

Gebruiksaanwijzing: Goed schudden voor gebruik en dan op een watje doen en het gebied om je ogen zacht reinigen. Wrijven is niet nodig. Contactlensdragers kunnen dit product ook gebruiken. Het is hygiënisch gebruikbaar en je hebt niet veel nodig om je ogen goed te reinigen.
Het is verkrijgbaar bij de drogist dicht bij je in de buurt.

Ik zou dit product zeker nog een keer kopen en ik raad het aan mensen aan met een gevoelige huid die vaak waterproof mascara gebruiken en het er normaal ook altijd zo moeilijk vanaf krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten