zaterdag 16 april 2011

Glamour van mei

Vandaag heb ik wat spulletjes gekocht met onder anderen de Glamour van mei 2011.
Bij deze Glamour zat er een gratis special zonnebrillen styleguide en een proefmonstertje van Clinique foundation.
De Glamour is te koop bij de bruna en andere boekwinkels voor €2,95.





In deze uitgaven staan interviews met Robert Pattinson, Eva van de Wijdeven, Keira Knightley en een groot interview met Lady Gaga.
Er staan ook 478 trends in.

 
De proefmonster van Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer:
Hydratatie voor de hele dag met subtiel kleureffect.
Er zit SPF 15 in en dat betekent Sun Protection Factor 15.
Deze factor vertelt hoe lang je in de zon kan zitten. Een beschermingsfactor van 15 betekent dat je 150 minuten in de zon kan zitten zonder te verbranden.
Deze foundation is dus heel handig, je kan gewoon foundation op doen en niet verbranden, dus je hoeft geen zonnebrand op te doen, wel als je langer dan 150 minuten in de zon bent.


De foundation zit in een proefmonster, het is hygiĆ«nisch te gebruiken. Op de foto links heb ik een beetje foundation op mijn hand gedaan.
Er zijn 4 kleuren verkrijgbaar (ik weet niet of dat ook geld voor de proefmonsters).
De foundation die ik hier op heb is Shade 03.
Voor mij is het een goede kleur, omdat ik een lichte huid heb.
De foundation smeert goed uit, dekt goed en werkt donkere plekken mooi weg.
Op de foto hier rechts is het resultaat te zien.
Het is moeilijk om het resultaat goed op de foto te krijgen. De kleur geeft een mooie schittering, maar als je een mat effect wilt hebben dan moet je het nog even afpoederen.

Ik zou deze foundation zeker aanraden.
Voor meer informatie kan je kijken op http://www.clinique.nl/ en de producten zijn op allergie getest en 100% parfumvrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten