vrijdag 22 april 2011

Lucky Stars

Lucky stars zijn kleine papieren sterretjes, die je zelf kan maken.
Lucky stars komen uit Japan en zijn daar een erg populair en zoals de naam al zegt brengen ze geluk.
Sommige mensen maken zelfs hele potjes vol mee.

Voor mijn verjaardag heb ik van een vriendin een potje vol met Lucky Stars gekregen en papier om ze zelf ook te maken.
Het is één potje maar hier zie je de voor- en achterkant.
In het potje zitten lucky stars en briefjes met lieve berichten.
Ik heb ook papier gehad om ze zelf te maken. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het lukte niet echt goed, dus daarom zet ik mijn creatie maar niet op deze blog.
Hieronder zie je lucky stars en speciaal papier die ik heb gehad van mijn vriendin.

Mijn vriendin gaf er ook een papiertje bij met uitleg en ook bij hoeveel lucky stars er iets gebeurde.
Hier komt de betekenis per aantal lucky stars:
1- The only one
2- Happy couple
9- Love for a long time
55- Love you with no regrets
99- May the friendship/love last forever
101- You are the one
365/366- Whole year blessing
520- I love you
548- Can't stop loving you
999- Endless love
1314- Eternity love

Dit vond ik denk ik wel een van de leukste cadeaus die ik kreeg, omdat het zelf gemaakt was en heel erg orgineel. Het heeft ook een mooi plekje in mijn kamer gekregen.

Hoe moet je Luck Stars maken?
Het is te moeilijk om uit te leggen en zelf kan ik het niet laten zien in een filmje (omdat ik het zelf niet kan maken), daarom heb ik een filmje voor youtube gekozen.
De strookjes zie je gebruikt moeten 1cm breed zijn.


Gaan jullie ook proberen lucky stars te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten