vrijdag 15 april 2011

Afvallen

Tumblr_ljg3upgkqy1qhyhtlo1_500_large
Hbkr4clx_pxgen_r_478x307_large


Iedereen wilt er in de zomer goed uitzien, vooral op het strand in bikini of badpak en ik natuurlijk ook.
Daarom ga ik jullie op de hoogte houden hoe mijn afval plan verloopt.
Ik ben 2 weken geleden begonnen, had natuurlijk eerder moeten beginnen maar het is zo moeilijk om af te blijven van het lekkere eten en ik heb ook paar pogingen gedaan, maar tot nu toe lukte het mij niet om vol te houden.
Ik weeg me één keer per week en toen ik me vorige week woog toen was ik 1 kilo afgevallen! Mijn goal is om binnen 3 maanden minstens 10 kilo af te vallen op een gezonde manier.
Dit probeer ik door elke dag wii fit te spelen van ongeveer een uur (niet echt sporten, maar door tijdgebrek is dit een goede oplossing) en ik fiets 20 minuten heen naar school en 20 minuten terug.
Ik hou heel erg van eten en vooral van het foute eten, dus snoep en vet eten.
Ik ben nu ook bezig om geen snacks meer tussen door te nemen, alleen maar gezonden dingen en me te houden aan mijn maaltijden en om niks extra's te eten.
Ook wil ik work outs gaan doen om een strakkere buik te krijgen, dus tips om af te vallen of voor work outs zijn altijd welkom!

1 opmerking:

  1. De beste manier van afvallen is er eentje waarbij je jezelf beloont. Dat heeft mij althans goed geholpen. Kleine leuke dingetjes voor in huis, boeken, DVD's etc. Puur ter motivatie.

    BeantwoordenVerwijderen