donderdag 14 april 2011

Welkom op mijn blog!

Hallo allemaal, welkom op mijn blog!
Ik ben Danielle, 17 jaar en vanaf vandaag ga ik een blog bij houden.
Mijn blog zal voornamelijk over beauty gaan, maar ik post soms ook artikelen over fashion en lifestyle. Stukje bij beetje zal ik jullie ook meer vertellen over mezelf. Ik ga proberen minstens 3 keer per week een artikel te plaatsen. Na verloop van tijd zal ik meer artikelen plaatsen, maar op dit moment heb ik het heel erg druk met school.
Ik zit 5 havo en doe in mei eindexamen, na mijn examens heb ik alle tijd en ga ik proberen om elke dag een artikel te plaatsen.
Mijn blog heet: Beauty is more than make up. Ik heb voor deze naam gekozen, omdat de nadruk altijd word gelegd op make up om mooi te zijn. Om mooi te zijn en om je mooi te voelen gaat het niet alleen maar om make up, maar ook om je kleding (fashion) en de dingen die je doet en je bezig houden (lifestyle).
Het belangrijkste is vooral dat je tevreden bent met jezelf, als je dat uitstraalt dan kan je de hele wereld aan en dan ziet de rest wat voor mooi mens je bent. Bij beauty draait het om meerdere dingen en die wil ik jullie laten zien met mijn blog.

Liefs Danielle

2 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk met je naam! Het draait inderdaad om meerdere dingen en niet alleen om makeup & succes met je eindexamen!

    BeantwoordenVerwijderen