zondag 17 april 2011

Body butter van de kruidvat.

Na het douchen gebruik ik altijd body lotion, maar sinds kort gebruik ik de body butter van de kruidvat die ik heb gekregen van vriendinnen voor mijn verjaardag.
Je hebt verschillende body butter's van de kruidvat, ik heb de Cranberry's&Pomegranate.
Het ruikt lekker en best wel zoet en de geur blijft een tijdje lang, het is zacht en je smeert het makkelijk uit. Het heeft ook een vrolijke roze kleur en het zit in een handig potje.
Het is niet heel erg hygiƫnisch, omdat je er steeds met je vingers in moet.
Daarom geef ik de tip als je deze body butter koopt of een andere body butter om goed je handen te wassen voordat je met je vingers het potje in gaat.
Op de achterkant staat dat het je huid laat stralen en je een zomers gevoel geeft.
Als gebruiksaanwijzing staat er dat je het na een bad of douch heel je lichaam er mee kan insmeren, maar dat je wel oogcontact moet vermijden!
Er zit 200ml in en na opening kan je het 12 maanden gebruiken.

De body butter ziet eruit als een dunne smeerbare creme, maar het is best een dikke creme.
Het smeert erg fijn en je huid neemt het snel op.
Ik zou deze creme zeker nog een keer kopen!

3 opmerkingen:

  1. Ja die ruikt zo lekker he? Wij hadden hem ook gekocht voor onze jarige vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij ruikt echt heerlijk :D als deze op is dan koop ik hem echt nog een keer!

    BeantwoordenVerwijderen