dinsdag 19 april 2011

Essence

Afgelopen zondag heb ik mijn verjaardag gevierd met vriendinnen (beter laat dan nooit) en omdat iedereen weet dat ik verslaafd ben aan nagellak heb ik veel nagellak gehad.
Ik ben er hartstikke blij mee en ik heb nog veel meer (beauty) dingen gehad.
Ik heb veel Essence producten gehad van iedereen, dus ik dacht ik maar gewoon één artikel van alle Essence producten!


Van links naar rechts: 04 Space Queen, 08 Ultimate Pink, 51 Mellow Yellow, 53You Belong To Me, 33 Just In Case.
Ik heb de kleuren hieronder geswacht op een nagelwiel en zo zien ze er ook uit op je nagel.


Het zijn fijne nagellakjes, die makkelijk en goed op te brengen zijn. De kwastjes zijn fijn en je hoeft maar één laagje op te brengen (bij mij dan).


04 Space Queen is een mooie transparante kleur met roze glitter, dat je mooi over een andere nagellak heen kan doen. Deze heb ik al en heb ik al eerder gebruikt in een artikel.
08 Ultimate Pink mooie roze kleur die je leuk zou kunnen combineren met zwarte kleding, zodat ze extra opvallen. 04 Space Queen zou je over deze nagellak kunnen doen, want die zou een goede toevoeging zijn.
51 Mellow Yellow is een vrolijke lente kleur die je ook leuk met Pasen op kan doen.
53 You Belong To Me deze kleur had ik al eerder gekocht en heb ik nu dubbel, maar dat vind ik totaal niet erg! Deze draag ik best vaak en is bijna op dus dat komt mooi uit.
33 Just In Case op de foto is de kleur niet heel goed te zien, maar in het echt is het zo mooie kleur.
Het is een bruine/bronze kleur die in het licht een beetje veranderd.


01 Be Creative, het is een nail art stempel set.
In deze set zit een stempel, plaat en een schraper.
Je lakt nagellak op het plaatje en de over tollige nagellak schraap je eraf. Dan druk je de stempel erop en doe je het op je nagel.
Zo krijg je het patroontje op je nagel.
De patroontjes die hier bij zitten zijn:
- Bloementjes
- Ster
- Hartje
- Vlinder




Hiernaast zie je stikkers voor op je nagels:
- Essence French manicure
- Essence French glam, 03 nothing but french
- Essence French glam, 01 we love french

De french manicure zijn 30 stickertjes die je onder het witte gedeelte van je nagel plakt zodat je die kan lakken en een french manicure krijgt (zoals je op het voorbeeld ziet).

De french glam nummers 03 en 01 zijn stickers die je op je nagel kan plakken, nadat je klaar bent met je nagels lakken. Ze blijven bij mij niet zo lang zitten, maar het is leuk voor een avondje uit of voor andere gelegenheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten