maandag 25 april 2011

Catrice miniral soft powder rouge

De blushjes van Catrice vind ik altijd erg fijn!
Zelf gebruik ik niet zo vaak een blush, omdat ik van mezelf al vaak rode wangen heb en die blush zal het dan alleen maar erger maken.
Als ik wel blush op doe, dan is op dit moment deze blush,  Catrice miniral soft powder rouge, mijn favoriet!

De blush zit in een handig doosje, dat een beetje op die van Mac lijkt.
Zelf krijg ik soms van die blush of oogschaduw doosjes moeilijk open, maar bij Catrice heb ik daar weinig last van.
Het is nummer 120 Wild rose.

Het is een zachte roze kleur met een subtiele glitter er in.
Het past leuk bij een nude look, zo kunnen je de jukbeenderen goed laten opvallen of juist als je heel erg wit bent in je gezicht dan geeft deze blush je een mooie natuurlijke kleur terug in je gezicht.
Wild rose 120 heb ik bij de kruidvat een tijdje geleden met 50% korting gekocht, ik weet alleen niet of deze kleur nog te verkrijgen is.

Ik heb deze blush geswacht, maar op mijn hand kon je de kleur niet goed zien.
De pigmentatie is goed en het geeft een mooie glinstering op je jukbeenderen.
Met flits                           zonder flits

Hebben jullie ook een blush van Catrice? en wat vindt je daar van?

4 opmerkingen:

  1. wauuw mooie blush! Lijkt me fijn. Is die nog steeds te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de kruidvat bij mij in de buurt is die helaas niet meer te verkrijgen, hopelijk bij jouw in de buurt nog wel! Deze blush is inderdaad erg fijn om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blush. Ziet er echt mooi uit. Ik volg je meid. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook, echt lekker natural!
    :D
    'xx

    BeantwoordenVerwijderen