vrijdag 29 april 2011

Haartrend

De haartrend van dit moment is gekleurd haar en dan wel alleen je onderkant van je haar gekleurd in aparte kleuren. Zelf zie ik er bijna geen mensen mee lopen, maar kom overal op internet wel tegen dat het echt een trend is. Ik denk dat dit vooral in Amerika veel voorkomt en dat het hier in Nederland nog moet opkomen.
3-hair_large
3 modelen bij een catwalkshow die opgemaakt worden, het is dus ook al een trend om het bij catwalkshows te doen.

Tumblr_lkdlwkcpyn1qcn6tfo1_400_large
Een meisje met een heel klein beetje roze aan het einde.
Dit vind ik best wel mooi, zelf zou ik dit misschien doen.

Tumblr_lincsijftd1qdtlnlo1_400_large
Bruin met blauw, zelf vind ik het wel mooi, maar dan voor andere.
Zelf zou ik er niet snel mee lopen, iets te heftig.

Tumblr_lkcxvcbufw1qjxphvo1_500_large
Heel groot gedeelte van het haar is roze en een klein beetje blond boven aan.
Dit zou ik ook niet doen, het is teveel roze, maar het is wel apart.

Conclusie: Deze trend sla ik over. Ik vind het erg mooi om bij andere mensen te zien, maar bij mijzelf past dit echt niet.

Wel moet ik bekenen dat ik in de 2de/3de van de middelbare school ook z'n soort kapsel had.
De onderkant van mijn haar was zwart, ja jullie horen het goed, echt zwart! Het begon dat ik de onderkant van mijn haar in donker bruin verfde en toen de 2de keer dat ik het bij liet verven werd het bijna zwart, maar eigenlijk vond ik het wel mooi.
Nu 2/3 jaar later heb ik gewoon weer één kleur in mijn haar, want het zwarte is er uitgegroeid, maar toch is mijn haar nog steeds aan de onderkant wat donkerder dan de rest en dat vind ik eigenlijk wel mooi!

Deze foto was van 2 jaar geleden, toen ik nog kort haar had en een zwarte kleur aan de onderkant.  
Zelf zou ik de onderkant van mijn haar weer opnieuw willen verven, maar dan nooit meer zwart!
Ik denk dan aan een mooie iets donkerder kleur dan mijn echte haarkleur nu is of iets met een lichte rood erin.

Laten jullie deze trend ook voorbij gaan of doen jullie er aan mee?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten