donderdag 14 april 2011

Nagellak voor vandaag

Op mijn 14de begon mijn voorliefde voor nagellak en nu is het echt een verslaving geworden.
Als mijn nagellak begint te afbladeren (dat er echt grote stukjes afvallen) dan ga ik ze weer opnieuw lakken. Meestal lak ik ze om de 3 dagen, maar als er eerder grote stukjes nagellak afvallen dan natuurlijk eerder.
Ik ga zeker één keer per maand deze rubriek doen om jullie te laten zien wat ik met mijn nagels doe.

Vandaag had ik roze/paarse nagellak op met glitters.
Voor dit effect heb ik twee verschillende nagellakken gebruikt.
Ik heb H&M Get a Rose 4 Me op samen met de nagellak van Essence 04 Space Queen.
De nagellak van H&M lakt wel fijn, en het dekt goed. Binnen één laagje is je nagel goed gedekt.
De Essence nagellak is natuurlijk niet dekkend, maar is bedoeld voor een toevoeging op je nagellak.
Het lakt fijn en de glitters zijn in één keer goed verdeeld, dus het is niet dat er aan de ene kant meer zit dan aan de andere kant.
Van links naar rechts:
Als basecoat heb ik KOH calium nail whitener gebruikt. Deze is mij aangeraden door de werknemsters van de winkel MOOI, omdat mijn nagels dun zijn en snel afbreken. Het kwastje is fijn en daarom is het goed aan te brengen.
Naar naast zie je H&M Get a Rose 4 Me en daarnaast Essence 04 Space Queen.
Als topcoat heb ik Essence quick dry topcoat gebruikt. Het droogt inderdaad snel en zorgt voor een goed effect.
Met deze basecoat en topcoat blijft mijn nagellak goed en lang zitten.

1 opmerking: